فرمانده انتظامی مازندران به باشگاه خبرنگاران خبر داد

کاهش 37درصدی تصادفات از ابتدای نوروز/ افزایش 150 درصدی کشفیات

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش 37 درصدی تصادفات طی ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان مازندران خبر داد و گفت: کشفیات نیز طی این مدت 150درصد رشد داشته است.

کاهش 37درصدی تصادفات از ابتدای نوروز/ افزایش 150 درصدی کشفیات
سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس مازندران طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی در ابعاد مختلف جهت تامین هر چه بیشتر امنیت برای مردم اجرا کرد که خوشبختانه به اهداف مورد نظر دست یافتیم.

وی با اشاره به کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی از ابتدای نوروز در استان مازندران افزود: می‌توان گفت،37 درصد مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی طی این ایام کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس اشرافیت ترافیکی مناسبی در ایام نوروز داشت، بیان کرد: به استثنای رانش زمین و انسداد محور هراز ترافیک نسبت به مدت مشابه سال قبل وضعیت مناسبی را داشت.

وی ضمن تشکر از مردم بابت تقسیم زمان سفر در ایام نوروز گفت: این مسئله باعث شد که ترافیک در نوروز امسال نسبت به سال گذشته روان‌تر باشد.

سردار جعفری نسب با اشاره به کاهش همه جرایم طی ایام نوروز بیان داشت: میزان سرقت‌ها 13 درصد در کل استان کمتر شد این در حالیست که 150 درصد کشفیات افزایش داشت.

وی در رابطه با جرایم اخلاقی اظهار کرد: با توجه به تذکرات انجام گرفته مردم به خوبی در طرح امنیت اخلاقی مشارکت داشتند و با توجه به اینکه بخشی از نوروز نیز با ایام فاطمیه مصادف بود، حرمت‌ها به خوبی نگه داشته شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: امنیت اخلاقی در شهرک‌های ساحلی نیز بهتر از سال گذشته بود که بخشی از آن به دلیل اجرای همکاری‌های مشترک با هیئت امنای این شهرک‌ها بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه موضوع بی‌حجابی و سگ گردانی به خوبی در نوروز رعایت شد؛افزود: علی رغم اینکه بدحجابی در سطح استان مشاهده می‌شد؛اما بی‌حجابی نسبت به قبل رعایت شده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار