مرگ تلخ پسر 15 ساله در کنار مادرش/ مرد سرایدار جان همسرش را نجات داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انتشار گاز مونو اکسید کربن در یک اتاق سرایداری و فوت و مسموم شدن دو تن خبر داد.

مرگ تلخ پسر 15 ساله در کنار مادرش/ مرد سرایدار جان همسرش را نجات دادجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 8:14 دقیقه صبح امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گاز گرفتگی در اتاق سرایداری یک گاراژ مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در جاده ساوه، محل گل‌دسته شدند.

وی ادامه داد: در اتاق سرایداری در یک گاراژ خانواده‌ای زندگی می‌کردند که مرد خانواده پس ورود به منزل با وضعیت بی رمق همسر و پسر نوجوان خود مواجه شد که پس از رسیدن آتش نشانان، زن چهل ساله که به شدت دچار مسمومیت شده بود، به مراکز درمانی منتقل شد اما پسر 15 ساله پس از معاینات تکنسین‌های اورژانس به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست داده بود.

ملکی افزود: علت این حادثه استفاده از آبگرم کن دیواری معیوب و نقص در دودکش و همچنین نصب دودکش آکاردئونی عنوان شد و آتش نشانان پس از ایمنی سازی محل، عملیات را در ساعت 9:15 دقیقه به پایان بردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار