سردار نصیری:

سازندگی همچنان محور اصلی مأموریت‌های سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه "سیدالشهدا(ع)" استان "تهران" گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مردمی کشور از ظرفیت‌های بالایی برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف برخوردار بوده و سازندگی و محرومیت‌زدایی همچنان به عنوان محور اصلی مأموریت‌های سپاه و بسیج مطرح است.

سازندگی همچنان محور اصلی ماموریت‌های سپاه و بسیج استبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ دوم "علی نصیری" فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مردمی کشور از ظرفیت‌های بالایی برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف برخوردار بوده و سازندگی و محرومیت‌زدایی همچنان به عنوان محور اصلی ماموریت‌های سپاه و بسیج مطرح است.


حضور اقشار تحصیلکرده در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یکی از اعضای اصلی بدنه سپاه از گستردگی و تنوع مأموریت در رده‌ها و اقشار مختلف برخوردار بوده که حضور قشر دانشجویان، طلاب و اساتید و اقشار تحصیلکرده در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، انگیزه خدمت را در مسئولان بیشتر کرده و نگاه مردم مناطق محروم را نسبت به انقلاب و نظام مثبت و آنان را دلگرم می‌کند.


نقش ارگان‌ها در محرومیت‌زدایی

سردار نصیری با قدردانی از نیروهای جهادی افزود: حضور قشر تحصیلکرده و دانشگاهی در مناطق محروم، آگاهی آنان را نسبت به مشکلات، کاستی‌ها و نیازهای مناطق مختلف و وضعیت زندگی در مناطق محروم کشور افزایش می‌دهد و با توجه به موقعیت و جایگاه خاص این افراد، در محرومیت‌زدایی و رفع کاستی‌های این مناطق تسریع ایجاد خواهد شد و با تخصص و ارتباطاتی که آنان با دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارند بهتر می‌توانند در رفع محرومیت‌ها اقدام کنند.


سپاه آماده خدمت به نظام و مردم

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش سپاه در بازسازی و سازندگی کشور، خاطر نشان کرد: سپاه همیشه آماده، قوی و هوشیار در خدمت انقلاب، نظام و ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار