در سالگرد دیدار رهبر انقلاب با گروه های جهادی؛

مراسم «بدون منت» برگزار شد

در سالگرد دیدار رهبر انقلاب با گروه‌های جهادی، مراسم «بدون منت» برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بسیج نیوز،  همزمان با ششمین سالگرد دیدار مقام معظم رهبری با گروه های جهادی کشور، مراسم ویژه‌ای به مناسبت پاسداشت این دیدار تاریخی در 31 شهریور ماه با عنوان «بدون منت» با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حمید واعظی مدیرکل روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، حیدری مسئول اردوهای جهادی بنیاد برکت و جمعی از جهادگران بسیجی به همت جبهه جهادی منتظران خورشید در پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد.

گفتنی است بازخوانی سرود جمعی دیدار جهادگران با رهبر انقلاب و پخش تصاویری از آن جلسه گوشه ای از برنامه های این مراسم بود.

در مراسم «بدون منت» پاسداشت ششمین سالگرد تنها دیدار امام خامنه ای با گروه های جهادی از جدیدترین کتاب اردوهای جهادی رونمایی شد.

این کتاب به قلم اسماعیل احمدی حاوی سفرنامه‌های کوتاه وی از اردوهای جهادی منتظران خورشید در منطقه محروم احمد فداله دزفول است که به نام «احمد فداله، برمودایی در دزفیل» نامگذاری شده است.

همچنین در این محفل جهادی، پرچم تبرکی حرم مطهره ی حضرت زینب علیها السلام نیز نمایش داده شده و زینت بخش مراسم جهادگران بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار