آغاز تمرینات رودکی به صورت مشکوک

کاپیتان جودوی ایران برای المپیک می‌جنگد یا....؟!

در حالی که احسان روزبهانی قهرمان بوکس ایران اعلام کرده بود کاپیتان سابق جودو تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز کرده، رودکی نظر دیگری با دوست صمیمی خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران احسان روزبهانی قهرمان بوکس ایران و جهان با انتشار تصویری از محمدرضا رودکی کاپیتان سابق تیم ملی جودو، در حال تمرین خوشحالی خود را از آغاز تمرینات دوست صمیمی خود برای حضور در المپیک برزیل اعلام کرده است، این موضوع در حالی مطرح شد که بازگشت دوباره رودکی سال گذشته به تیم ملی جودو گذشته با حاشیه‌های فراوانی رو به رو بود و با وجود تلاش‌های مجید زارعیان سرمربی و آرش میر اسماعیلی مدیر تیم‌های ملی این امر محقق نشد و کاپیتان سنگین وزن ایران حاضر نشد به تیم ملی بازگردد اما اکنون آغاز تمرینات آن هم برای هدف بزرگی به نام المپیک کمی مشکوک به نظر می‌رسد.

محمدرضا رودکی در این باره گفته است: من تمریناتم را فقط برای دل خودم آغاز کرده‌ام و حاضر نیستم تا مسئولان فدراسیون جودو از جمله رستگار رئیس فدراسیون موافقت خود را برای بازگشتم اعلام نکرده‌اند به تیم ملی جودو بازگردم. با توجه به نتایجی که در رقابت‌های جایزه بزرگ سامسون ترکیه در اوایل فروردین 94 کسب شد مشهود است که جودو ایران علاوه بر ضعف در اوزان سبک 60 و 66 در 100+ کیلوگرم نیز نیاز زیادی به حضور یک فرد قدرتمند دارند و بازگشت دوباره رودکی می‌تواند این خلا را جبران کند.

فدراسیون جودو مدت‌هاست روی جعفر پهلوانی به عنوان سنگین وزن سرمایه گذاری می‌کند اما این جوان مشهدی تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشته و نتوانسته است گوشه‌ای از زحمات فدراسیون و سرمایه‌های خرج شده جبران کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار