در بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین عنوان شد

داعش در پناه سکوت مجامع بین‌المللی و اغماض قدرت‌ها و حمایت صهیونیست‌ها به دنبال جنایت جدید است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه یرموک به دست گروهک تروریستی و تکفیری داعش بیانیه‌ای صادر کرد.

داعش در پناه سکوت مجامع بین‌المللی و اغماض قدرت‌ها و حمایت صهیونیست‌ها به دنبال جنایت جدید استبه گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه یرموک به دست گروهک تروریستی و تکفیری داعش بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: همزمان با تسلط ملت و دولت عراق به شهر تکریت و پیروزی‌های اخیر در برابر ددمنشی‌های داعش در عراق، اخبار نگران کننده‌ای از تسلط و جنایت تکفیریی‌ها در اردوگاه فلسطینی یرموک به گوش می‌رسد. گویی که داعش می‌خواهد این شکست خفت بار خود در تکریت را با جنایتی در یرموک آن هم برسر فلسطینی‌ها جبران کند و تعجب آور اینکه در تدارک این فاجعه جدید، جبهه النصره که به ظاهر با داعش تضاد فکری و در واقع منافع دارد، در این مسیر با داعش همدستان شده است و چه تلخ است رفاقتی که باید علیه اسرائیل ایجاد شود، هم اکنون علیه فلسطینی‌های آواره، سازماندهی می‌شود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ادامه عنوان کرده است: از مظلومیت ساکنین اردوگاه یرموک همین بس که به عنوان بزرگترین اردوگاه فلسطینی خارج از فلسطین اشغالی از حیث وسعت و جمعیت، هنوز از سوی «آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطینی» (آنروا) به عنوان مهمترین سازمان کمک رسانی به آوارگان فلسطینی، رسمیت نیافته و از کمک‌های اندک آن نیز محروم است و تأسف بار تر اینکه در خلال 3 سال اخیر، به تلی از ویرانه تبدیل و ساکنین آن دچار آوارگی مجدد شده و یا در بدترین شرایط معیشتی، بهداشتی و روحی به سر می‌‌برند.

همچنین در این بیانیه آمده است: هم اکنون با حوادث اخیر، اوضاع این اردوگاه علیرغم هشدار و ابراز نگرانی سران مقاومت فلسطینی، وضعیتی فاجعه بار یافته است و جلادان داعش برآن هستند تا در پناه سکوت مجامع بین‌المللی و اغماض قدرت‌ها و حمایت صهیونیست‌ها، جنایت جدیدی را رقم بزنند که آغاز آن از روز گذشته کلید خورده و با ادامه این سکوت ابعاد نگران کننده‌تری می‌یابد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکوم کردن پیمان نامبارک داعش با صهیونیسم در هدم و نابودی آرمان آزادی قدس شریف، از ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی و آزادگان جهان و دولت‌هـای آزاده می‌خواهد که در قبال این مصداق واقعی از نقض بی‌بدیل حقوق بشر در برابر ملتی که 68 سال محرومیت از تمام حقوق اولیه انسانی را با تمام وجود، تجربه کرده، اعلام موضع کرده و از تمام امکانات و ابزار لازم برای توقف این جنایت استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار