مسابقه بزرگ برای مخاطبان فیلم سینمایی «ایران برگر»

مسابقه بزرگ برای مخاطبان فیلم سینمایی «ایران برگر» در سراسر کشور در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در سایت این فیلم به آدرس www.iranberger.ir برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مسابقه بزرگ برای مخاطبان فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در سراسر کشور، از جمله؛ عکس سلفی، یادداشت، خاطره‌نویسی، داستان، وقایع‌نگاری و ...  در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در سایت این فیلم به آدرس www.iranberger.ir برگزار می‌شود و آثار منتشرشده از این فیلم مورد داوری قرار می‌گیرند.

مخاطبان فیلم سینمایی «ایران برگر» در هر استان، شهر و محله‌ای که هستند؛ می‌توانند با حضور در سینماهای نمایش‌دهنده «ایران برگر» با پوستر این فیلم عکس سلفی گرفته و همچنین تصاویر این فیلم بر سردر سینماها در شهر و دیار خود و یا بیلبوردها را جهت انتشار برای شرکت در این مسابقه به آدرس ایمیل iranberger.ir@gmail.com  ارسال کنند و همچنین نظرات، یادداشت و ...  خود را درباره این فیلم برای انتشار در بخش «نقد مخاطبان» و همچنین خاطرات طنز و بامزه‌ خود را از موارد مشابهی که در «ایران برگر» و یا شبیه داستان آن، در شهر و یا استانشان اتفاق افتاده است را برای مدیریت این سایت ارسال کنند تا در بخش «خاطره مخاطبان» منتشر شود.

در سایت فیلم سینمایی «ایران برگر» آخرین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار، تصاویر پشت صحنه، مراسم‌ها و صحنه فیلم، یادداشت، گفت‌وگوها، بازتاب‌های فیلم در رسانه‌های گروهی، نقد و خاطرات مخاطبان، تیزرها و پوستر فیلم، مطالب، سینماهای نمایش‌دهنده فیلم، ویدیوها و موزیک فیلم و ... را مشاهده کنند.

مدیریت سایت فیلم «ایران برگر» برعهده «حمید غفاریان» و «امید عشیری» می‌باشد؛ که غفاریان سابقه مدیریت چندین سایت سینمایی دیگر و همچنین «امید عشیری» سابقه مدیریت سایت سی‌امین و سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و چندین جشنواره دیگر را در کارنامه کاری خود دارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار