سرقت خودرو با تصادف ساختگی/ "شهرام سیاه" در بیست و ششمین سرقت دستگیر شد

سارق حرفه‌ای بعدازدستگیری توسط ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه به ۲۵ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرقت خودرو با تصادف ساختگی/
سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز ۱۱۰ درخصوص مشاهده سارق ماموران کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند که شخصی به ماموران مراجعه کرد و بیان داشت: باخودرو پراید درحال تردد بوده که با یک دستگاه پراید دیگر برخورد کرده و خسارتی داشته است اما هنگام پیاده شدن، یکی ازسرنشینان خودرو مقابل قصد سرقت خودرواش را داشته است.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: باحضور به موقع ماموران یکی ازسارقان که درحال فرار بود دستگیر  و به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد متهم معروف به "شهرام سیاه" با دیگر همدستش پس از تصادفات ساختگی از فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت خودرو می‌کردند ولی این بار با هوشیاری شاکی و حضور به موقع ماموران سرقتشان نافرجام ماند.

شیرزادی تصریح کرد:با توجه به اینکه سارق دارای ده‌ها فقره سابقه سرقت بود تحت بازجویی تخصصی قرار گرفت و به ۲۵فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اقرارکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه با بازسازی صحنه تصافات تاکنون ۱۰نفر از مالباختگان شناسایی شدند،گفت: سارق جهت ادامه تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان تاکید کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی تجهیز کنید و کلید یدکی خودرو را به افراد متفرقه و نا‌شناس واگذار نکنید، ضمناً هنگام خارج شدن ازخودرو یا ترک آن، نکات ایمنی را رعایت کنید و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های ناامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار