مدیر انتشارات روایت فتح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شعار سال باید عینیت پیدا کند

«حسن علائی» گفت: تنها پرداختن به شعار سالی چون «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» برای بهبود شرایط فرهنگی کشور کفایت نمی‌کند.

حسن علائی فعال، مدیر مسئول انتشارات روایت فتح درگفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با تکیه بر اینکه صرف پرداختن به شعار سال کفایت نمی‌کند، افزود: رسانه‌ها باید زمینه عینیت پیدا کردن شعارهای سال در جامعه را ایجاد کرده و بسازند.

وی ادامه داد: زمینه سازی رسانه‌ها برای به عینیت رساندن شعارهای سال به ما کمک می‌کنند که این شعارها را از مرحله شعار به شعور برسانیم.

مدیر مسئول انتشارات "روایت فتح" اظهار داشت: شعار "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" است که در اولین دقایق سال 1394 توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و هم اکنون با توجه به شرایط منطقه بسیار موثر و قابل توجه است.

علائی فعال ادامه داد: رسانه‌ها جهت دهنده به افکار عمومی هستند و اگر به شعارهای سال عمل کنند به طور حتم جامعه را نیز به این سو گرایش می‌دهند.

وی در خصوص کیفیت تاثیر شعار "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" بر عرصه فرهنگ، تصریح کرد: اگر بگوییم که نوک پیکان این شعار به سمت عرصه فرهنگ است گزافه نگفته‌ایم زیرا مردم داشته‌های خود را از عرصه فرهنگ دارند و همواره نیم نگاهی جدی به این عرصه داشته‌اند.

مدیر مسئول انتشارات "روایت فتح" خاطر نشان کرد: مطمئنا شعار سال 1394 متوجه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار