سخنگوی راه‌آهن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احضار مدیرعامل راه‌آهن به تعزیرات حکومتی شایعه‌ای بیش نبوده است/ راه‌آهن هیچ گران‌فروشی در ایام عید نداشت

سخنگوی راه آهن جمهوری اسلامی از ابطال بودن بلیت‌های غیرهمنام خبر داد و گفت: در ایام عید هیچ گران‌فروشی صورت نگرفته که بخواهد مدیرعامل راه‌آهن به تعزیرات حکومتی احضار شود.

احضار مدیرعامل به تعزیرات حکومتی شایعه‌ای بیش نبوده است/ راه‌آهن هیچ گران‌فروشی در ایام عید نداشتهسکری سخنگوی راه آهن جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص احضار مدیرعامل راه آهن به تعزیرات حکومتی گفت: من به شدت گران‌فروشی و احضار مدیرعامل راه ‌آهن به تعزیرات حکومتی را تکذیب می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه راه آهن برای جلوگیری از بازار سیاه تمامی بلیت‌های غیرهمنام را باطل کرده است، گفت: راه آهن از ورود مسافرانی که بلیت‌های غیرهمنام داشته باشند جلوگیری کرده و مسافران باید بلیت دیگری بر اساس ظرفیت‌های راه آهن تهیه کنند.

سکری در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تمامی اختیارات راه آهن از جمله فروش بلیت و سایر خدمات به بخش خصوصی واگذار شده ولی راه آهن نظارت‌های کامل بر تمامی حوزه‌ها دارد.

سخنگوی راه آهن در ادامه یادآور شد: در حال حاضر راه آهن به سیستم مکانیزه مجهز شده و بلیت هر مسافر با کد ملی تطابق داده می‌شود و در صورت همنام نبودن، بلیت‌ها ابطال می‌گردد.

وی تصریح کرد: مسافران می‌توانستند از ظرفیت‌های موجود استفاده و بلیت تهیه کنند و با نظارت‌هایی که صورت گرفته در ایام نوروز هیچ گران‌فروشی و بازار سیاهی وجود نداشته است.

براساس این گزارش، مدیرعامل راه‌آهن در ارتباط با استرداد بلیت از مسافران به‌ویژه در ایام نوروز و دریافت مبالغ اضافی از آنها به یکی از شعب تعزیرات استان تهران احضار شده است.

گفتنی است: طی اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها در احضاریه شعبه تعزیرات حکومتی، مهلت مدیرعامل راه‌آهن برای حضور در شعبه تعزیرات و ارایه توضیحات، 10 روز پس از رؤیت احضاریه عنوان شده است.

در صورتی که اقدام راه‌آهن در دریافت بهای اضافی در استرداد بلیط غیرقانونی باشد، این سازمان به پرداخت جریمه هنگفتی محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بلیت ، همنام ، گران فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
بلیط قطار تهران خرمشهر 6000 تومان بود ولی الان شده 55000 و 70700 تومن فقط یه دستمال اضافه شده و تازه غذای رستوران قطار از داخل شهر گرانتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
اين قدر بليت‌ها رو گرون كردن كه قطار خالي ايام عيد باز هم وجود داشت
آخرین اخبار