آبروی جهانی والیبال را با تصمیمات احساسی نبرید!

مسئولان فدراسیون والیبال و یگان‎ویژه به شدت درحال بررسی اتفاقات به‎وجودآمده در فینال لیگ‎برتر هستند ولی در این میان حرف‎ها و حدیث‎های زیادی در خصوص اقدامات مسئولان باشگاه شهرداری‎ارومیه شنیده می‎شود.

آبروی جهانی والیبال را با تصمیمات احساسی نبرید!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ هیچکسی نمیتواند حوادث27فروردین93 را در والیبال فراموش کند، وقتی که تیمها خود را برای گرفتن کاپ و مدال آماده میکردند، اتفاقی ناگهانی باعثشد تا جامها به سرعت از سوی مسئولان برگزارکننده جمع، ماموران یگانویژه وارد عمل شوند و به سرعت سالن والیبال فدراسیون تخلیه و همگان به شهرها و خانههاشان بازگشتند، برخیها هم که میخواستند همچنان به ضرب و شتم ادامه دهند در محوطه ورزشگاه آزادی به حرکات غیرورزشی خود ادامه دادند.

هنوز هیج ارگانی نمیداند، سرچشمه و منشاء خونهایی که از هواداران متعصب ارومی در پایان بازی فینال لیگبرتر در سالن ریخته شد چهبود؟ مسئولان تمامی نهادهایی که به نوعی در اجرای برگزاری این بازی شریک بودند همگی در حال بررسی علل بوجودآمدن این اتفاق هستند، امیدواریم که به نتیجه مطلوب هم دست پیدا کنند.

متاسفانه در برخی موارد شاهدیم که مسئولان باشگاه شهرداریارومیه، هیئت والیبال استان آذربایجانغربی، نماینده ارومیه در مجلسشورایاسلامی، برخی از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداریارومیه و... همگی بر این باور هستند که مسئولان فدراسیون در بوجودآمدن این اتفاق ناخوشایند دخیل بوده و نمیخواهند مقصر اصلی ماجرا مشخص شود، ولی آیا فدراسیونی که تمام تلاش خود را برای درخشش در سطوح بینالمللی میکند، اجازه میدهد به این راحتی آبرویش بر باد رفته و به قولی رشتههایش پنبه شود.

شنیده میشود برخی از عوامل باشگاه شهرداریارومیه برای احقاق حقی که خود برای خودشان در نظر دارند نامهای تنظیم و به فدراسیون جهانی والیبال(fivb) ارسال کردهاند، تا بلکه از طریق، مراجعجهانی به این مساله رسیدگی شود.! اگر این شنیده واقعیت داشتهباشد که باید گفت:متاسفیم برای شهری که به پایتخت والیبال لقب گرفتهاست.

همین چند ماه پیش بود که فدراسیون جهانی بنابه دلایل نامعلومی میزبانی مرحلهنهایی لیگجهانی را از ایران گرفت و به برزیل واگذارکرد، این حرکت ارومیها تبعات جبرانناپذیری را برای والیبال درپی خواهدداشت، که بازهم امیدواریم درحد حرف و شنیده باشد و بماند، اتفاقی نیافتد که آبروی جهانی والیبال ایران به راحتی بر باد رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزتی
۱۳:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
شما نگارنده این مطلب اگر برای شما اینقدر مهم هست که ابروی والیبال حفظ شود پس وقتی که حق این مردم ارومیه را ضایع کردن کجا بودین کجای دنیا فینال را یک مرحله انجام میدن انهم برای یک تیم اگه اقای داورزنی به فکر ابروی فدراسیون بود اجازه این کارو نمی داد
آخرین اخبار