اخاذی 5 میلیاردی در حمله مسلحانه به جایگاه سوخت/ سرکرده باند اشرار قاتل فراری بود

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک استان هرمزگان از دستگیری سرکرده باند اشرار موسوم به "سرمچار" که از شهروندان مبلغ ۵ میلیارد ریال اخاذی کرده بودند، خبر داد.

اخاذی 5 میلباردی در حمله مسلحانه به جایگاه سوخت/ سرکرده باند اشرار قاتل فراری بود
سرهنگ خدایی فرمانده انتظامی شهرستان جاسک استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه چند فرد مسلح با حمله به یک جایگاه سوخت و ماشین آلات سنگین در شهرستان از چند شهروند مبالغ قابل توجهی حدود ۵ میلیارد ریال اخاذی کرده‌اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در این زمینه، باند 3 نفره از اشرار مسلح و تحت تعقیب موسوم به گروه "سرمچار" را شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه سرکرده این اشرار به نام "م-ت" وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر و دو قبضه اسلحه از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری اعضای دیگر این باند ادامه دارد، خاطر نشان کرد: قتل، گروگانگیری، سرقت به عنف، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی از جمله اقدامات مجرمانه این متهمان می‌باشد.

سرهنگ خدایی بیان داشت: پلیس هرمزگان با اجرای عملیات گسترده ارتقاء امنیت اجتماعی و به پشتوانه همکاری شهروندان قانون مدار با افرادی که نیات پلیدی در سر می‌پرورانند و در صدد اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند قاطعانه و جدی برخورد می‌کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.