پرسه زدن در شهر با دست‌های خون آلود/ چاقوکشی مرگبار نوجوان 16 ساله در سمنان

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری نوجوان 16 ساله ای خبر داد که در یک نزاع با ضربه چاقو باعث قتل نوجوان 17 ساله ای شده بود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داود رسولی فر گفت: ساعت 18 روز چهارشنبه هفدهم فروردین وقوع یک درگیری و مجروحیت نوجوانی به مرکز فوریت های 110 پلیس گزارش شد.

وی افزود: مصدوم 17 ساله این نزاع پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت، ولی به علت شدت جراحت ضربه چاقو که به سینه اش اصابت کرده بود و خونریزی شدید جان باخت.

وی با اشاره به فعال شدن کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی سمنان در این پرونده، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان داد ضارب نوجوانی 16 ساله است که در گشت پلیس در یکی از خیابان های سمنان با دست هایی خون آلود دستگیر شد.

رسولی فر افزود: در تحقیقات تکمیلی این پرونده، اصابت ضربه چاقو به مقتول توسط متهم تایید شد و وی سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.

ریییس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل قاتل به دادسرا، تاکید کرد: نظارت بیشتر خانواده ها بر فرزندان از رخداد اینگونه حوادث تلخ جلوگیری می کند.

مشاوران و کارشناسان اجتماعی پلیس استان سمنان پرخاشگری، پایین بودن آستانه تحمل افراد، معاشرت با افراد شرور و ضعف والدین در نظارت بر فرزندان را علت های اصلی درگیری و اینگونه آسیب های اجتماعی بیان می کنند.

توجه و حمایت خانواده از نوجوان به منظور جلوگیری از طرد شدن آنها و جبران کمبودهای عاطفی و روانی شان با روی آوردن آنها به هم سن و سالانشان برای کسب حمایت، توصیه جدی مشاوران برای پیشگیری از رفتارهای پرخاشگرانه نوجوانان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار