جنایتکار مهریز به سزای اعمالش رسید/ ربودن مرگبار دانش آموز 9 ساله برای رسیدن به نیت شیطانی

دادستان عمومی و انقلاب مهریز از قصاص قاتل کودک 9 ساله این شهرستان خبر داد.

جنایتکار مهریز به سزای اعمالش رسید/ ربودن مرگبار دانش آموز 9 ساله برای رسیدن به نیت شیطانیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمد رضا حداد زاده گفت: حکم قصاص که مدتی قبل به تایید دیوانعالی کشور رسیده بود در محل کشف جسد اجرا شد .

وی در خصوص وقوع این قتل اضافه کرد: در هفتم آبان ماه سال گذشته در ایام محرم حسینی کودک 9 ساله ای مفقود و پس از اعلام خانواده وی با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم مشخص می شود که توسط شخصی بنام عباس ربوده شده است .

این مسوول ادامه داد: قاتل شناسایی و بازداشت و تحقیق از او آغاز که موضوع را انکار می کند و پس از بازرسی از منزل آثار خون کشف و متهم به قتل کودک اعتراف و جسد با اقدام فوری نیروی انتظامی قبل از دفن بین زباله های شهری کشف می شود .

حداد زاده گفت: پس از رسیدگی فوری در دادسرای مهریز در دادگاه کیفری استان یزد حکم قصاص قاتل صادر و در دیوان عالی کشور تایید و با اذن ریاست قوه قضائیه اجرا شد.

وی اظهار داشت: تا آخرین لحظات اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود عدول نکردند و حکم قصاص به درخواست آنها اجرا شد .

حدادزاده گفت: محکوم علیه به جهت آزار جنسی مقتول و ربایش وی نیز دارای محکومیت حبس و پرونده دیگر بود که با توجه به اجرای قصاص سایر مجازاتهای وی منتفی است .

همچنین "محمدرضا حبیبی" ريیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت : سحرگاه امروز حکم اعدام این قاتل با حضور مقام‌های قضایی، انتظامی و امنیتی شهرستان مهریز و در میان انبوه مردم اجرا شد.

وی تصریح كرد: رسیدگی خارج از نوبت و تسریع در روند رسیدگی در این پرونده به دلیل تلاش برای التیام زخم‏‎‎های روحی جامعه از این عمل شنیع و زننده بود.

این مقام مسئول اظهار داشت  : مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی با جدیت با کسانی مخل نظم و امنیت جامعه باشند برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا افرادی به واسطه امیال شیطانی خود به احساس امنیت جامعه خدشه‎‎ای وارد كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
اقتدارو جدیت نیروی انتظامی ستودنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
اعدام این لجنها که به کودک خردسال تجاوز کردند اقتدار دستگاه قضایی است
آخرین اخبار