شکایت النصر عربستان از پرسپولیس

هواداران پرسپولیس نژادپرست هستند!

مدیرعامل باشگاه النصر عربستان در اظهارنظری، هواداران پرسپولیس را نژادپرست خواند و گفت در این راستا شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده است.

هواداران پرسپولیس نژادپرست هستند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فیصل ترکی مدیرعامل باشگاه النصر عربستان مدعی شد هواداران پرسپولیس در جریان دیدار برگشت این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به شکست یک بر صفر این تیم عربستانی انجامید به بازیکنان النصر توهین کرده‌اند.

فیصل ترکی بیان کرد: پیگیر شکایت خود به کنفدراسیون آسیا هستیم چراکه هواداران فولاد خوزستان نیز در دیدار الهلال به بازیکنان عربستانی توهین کرده‌اند.

در ادامه پرنس عبدالحمان‌ ابن مساعد رئیس سابق باشگاه الهلال در رابطه با سلامت بازیکنان النصر گفت: با توجه به رخدادهایی که در تهران شاهد بودیم، که شامل بر انواع پرخاشگری و تحریک می‌شد، همین که بازیکنان النصر سالم بازگشتند، از هر چیزی مهم‌تر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حقش بود
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۲۱:۱۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
واقعا که اگه از قبل اون کارو کرده خب از اول بهش می گفتین ابروی هر چی طرفدار پرسپولیسو بردین بعدشم خواهر زادتم اصلا چشماش اونطوری نبود واقعا که اصلا برای چی اونطوری می کنی خجالت نمی کشی
Germany
وحید
۱۳:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
به راستی که پرسپولیس هوادارانشان نژادپرست افراطی بیچاره متوهم هستند
آخرین اخبار