صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل النصر عربستان

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت، صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت، صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.
 
نوری: مدت ها بود جو را اینگونه ندیده بودم

محمد نوری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، با ارائه یک بازی منطقی توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 وی افزود: امروز هواداران حضور بسیار مؤثری داشتند و بار دیگر نشان دادند پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست. مدت‌ها بود جو را این گونه ندیده بودم. با همین حمایت‌ها توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

کفشگری: بهترین هواداران دنیا را داریم/ مهم برد پرسپولیس بود

خهرداد کفشگری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت: مهم برد پرسپولیس بود، می‌خواستیم شکست دور رفت را جبران کنیم که خوشبختانه بازی خوب و منطقی هم به نمایش گذاشتیمو به این هدف رسیدیم.
 
وی ادامه داد: بهترین هواداران دنیا را داریم، آنها واقعا غافلگیرمان کردند. با این نتایج بدی که در لیگ گرفته بودیم باز هم آمدند و حمایت‌مان کردند. دست تک تک هواداران را می‌بوسیم.

علی عسگری: بازیکنان با غیرت بازی کردند/ دست تک تک هواداران را می بوسم

حمید علی‌عسگری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در حضور صدهزار تماشاگر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، هر چند که در لیگ نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، اما واقعاً بازیکنان باغیرت در این بازی ظاهر شدند.

هشت سال در پرسپولیس هستم و دو سه بار اینگونه دیده‌ام که صدهزار تماشاگر با پیراهن قرمز در ورزشگاه حاضر شوند. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم.

طارمی: سهم کوچکی در برد پرسپولیس داشتم/ رمز یا زهرا به کمک مان آمد

مهدی طارمی گفت: با دیدن این همه تماشاگر شوکه شدم. این تماشاگران باعث شدند که ما پیروز شویم و چنین بازی خوبی انجام دهیم. به نوبه خودم سهم کوچکی در برد پرسپولیس داشتم.

وی افزود: بازی خوبی کردیم، آنها در عربستان سر ما را بریدند و ما خوشحالیم که سرشان را بریدیم و خدا را شکر می‌کنیم.

ما با رمز یا زهرا آمده بودیم و هر جا جمع می‌شدیم کلمه یازهرا را می‌گفتیم و این رمز به ما کمک کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار