تبریز؛

رونمایی از سرویس های داخلی و بین المللی خودروهای مدرن و تاکسی های VIPدر تبریز

برای نخستین بار در کشور از سرویس های داخلی و بین المللی خودروهای مدرن و تاکسی های VIP رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این آیین اعلام کرد: دربرنامه نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان، اولویت با تولیدات بومی و داخلی است .

پورمهدی در آیین رونمایی از تاکسی های مدرن VIP تبریز ابراز امیدواری کرد راه اندازی این تاکسی ها فتح باب جدیدی برای توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی در سایر بخش ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های منطقه آذربایجان شرقی در تولید خودرو اعلام کرد: در استان ما انواع اتوبوس ، مینی بوس و ون و نیز خودروهای سواری تولید می شود و همه موظف هستیم در برنامه های توسعه از جمله نوسازی ناوگان شهری و عمومی با اولویت از تولیدات خود استان استفاده کنیم .

وی با بیان اهمیت شاخص ها و مولفه های فرهنگی و بومی منطقه تصریح کرد : شان ملت ما ایجاب می کند که از بهترین و شایسته ترین خدمات از جمله در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار باشد .

وی تصریح کرد : مدیران و مسوولان برای دست یابی به موفقیت باید تمرین کنند که با مردم به ویژه با گردشگران رفتار خوب داشته باشند و بدانند هیچ عملی ماندگارتر و تاثیرگذار تر از خوش رفتاری با مردم نیست .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی رمز و راز موفقیت در برنامه های توسعه استان به ویژه درحوزه گردشگری را حسن رفتارمجریان با گردشگران بیان کرد و خواستار نهادینه شدن این مهم در رفتار های اجتماعی شد.

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به رویکردهای حمایتی دولت از فعالان بخش حمل و نقل عمومی اعلام کرد :  دولت در این بخش بیش از 70درصد قیمت خودرو را با تسهیلات وام 10 درصد به علاقه مندان و متقاضیان پرداخت می کند.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.