معاون علمي و فناوري رئيس جمهور خبر داد؛

اختصاص بيش از هزار و پانصد ميليارد تومان تسهيلات به شرکت هاي دانش بنيان

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور از اختصاص بيش از هزار و پانصد ميليارد تومان تسهيلات در سال جاری به شرکت هاي دانش بنيان خبر داد.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛سورنا ستاری عصر دیروز در نشستی با نمایندگان نخبگان، صنایع و مسوولان دستگاه های خراسان شمالی، در بجنورد گفت: شرکت دانش بنیان از پرداخت مالیات معاف هستند و در این راستا تا کنون 50 شرکت دانش بنیان از پرداخت مالیات معافیت شدند.

وی با بیان اینکه در خراسان شش شرکت دانش بنیان فعالیت دارند که سه شرکت تسهیلات دریافت کرده اند ادامه داد : مشارکت مردم در توسعه ي علم و توجه به اقتصاد دانش بنيان از راهکارهاي مهم رشد کشور در زمینه اقتصاد است و از اولویتهای اصلی ما حمايت از ايده هاي خلاقانه و تعهد داشتن به توليدات دانش بنيان است.

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور حمایت از شرکت های دانش بنیان را امری حیاتی دانست و افزود : باید تمام تلاش برای استفاده بهینه از آن به عمل آید .

معاون علمي و فناوري رئيس جمهور گفت : نقطه شروع آغاز حرکت شرکت های دانش بنیان دانشگاهها هستند و به همین منظور باید از افراد خلاق در دانشگاهها  حمایت شود.

یاد آور می شود : نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت : تاسیس یک پژوهش گاه در خراسان شمالی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.