رئیس اداره ورزش و جوانان پردیس؛

ضرورت ساخت مجموعه‌های ورزشی در پردیس با وجود وزنه مسکن مهر

با توجه به سرازیر شدن موج گسترده جمعیت به پردیس ضرورت ساخت مجموعه‌های ورزشی در پردیس با وجود وزنه مسکن مهر احساس می‌شود.

سیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات ورزش در شهرستان پردیس گفت: شهرستان پردیس با وجود واگذاری مسکن های مهر در آینده یکی از پر جمعیت ترین شهرستانهای تهران خواهد شدو این سیل جمعیت نیازمند وجود مکانهای ورزشی برای تامین نیاز های خود در این رابطه هستند.

وی با اشاره به این موضوع که برای حرکت در مسیر استعدادیابی نیازمند تامین زیرساخت ها در این منطقه هستیم تصریح کرد: برای رشد ورزش شهرستان پشتوانه سازی و کشف استعداد های درخشان در این رابطه حرف اول را می زند ما در شهرستان پردیس برای برداشتن نخستین قدم در مسیر استعداد یابی نیازمند تامین زیرساخت ها در این منطقه هستیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :با توجه به این موضوع که این منطقه به شهرستان تبدیل شده است و از مدیریتی مستقل برخوردار می باشد و از سوی دیگر برای این منطقه استانداری تهران اعتبارات خاصی در نظر گرفته است ورزش هم از این موهبت بی نصیب نخواهد ماند.

سیفی در خاتمه اظهار داشت : پردیس قهرمانانی را در رشته های مختلف مانند والیبال به عرصه ملی معرفی کرده است و در این راستا از پتانسیل های بالایی برخوردار می باشد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.