رودهن؛

تیپ سنجی از سیاست های زیر بنایی وزارت ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت : تیپ سنجی از سیاست های زیر بنایی وزارت ورزش و جوانان و شاخه ای از مدیریت نمایندگان این وزارت خانه به ویژه در شهرستانهای پایتخت مانند پردیس است .

سیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درمورد ورود شاخه سیاست استعدادیابی در شهرستان پردیس گفت: ما در شهرستان پردیس برای رشد ورزش در این منطقه برنامه های مختلفی را در کنار تامین زیرساخت ها داریم و در بحث آینده نگری هم باید نگاه پایه ای داشته باشیم زیرا استعداد یابی رمز دوام و ماندگاری ورزش محسوب می شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تصریح کرد : همانطور که تاسیس وزارت خانه ورزش و جوانان زمینه ساز رشد ورزش در ابعاد بین المللی خواهد بود استقرار نمایندگی های این وزارت خانه هم در شهرستانها می تواند به عنوان بازوی استعدادیابی و تضمین آینده ورزش کشور در شهرستانها این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

سیفی با اشاره به همکاری با اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس اضافه کرد :مدارس پایگاه بزرگ استعداد یابی محسوب می شود زیرا دانش آموزان زیادی با فیزیک بدنی مختلف مشغول تحصیل هستند و ما می توانیم از این طریق استعدادها را برای رشته های مختلف در قالب برنامه تیپ سنجی شناسایی کرده و با جذب مربیان مجرب زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : پردیس بستر انبوه استعداد در شاخه های مختلف ورزشی است ولی ساختار ضعیف زیر ساخت ها در این راستا موانعی را ایجاد کرده است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.