رودهن؛

کلید دولت یازدهم رمز گشای قفل مشکلات حوزه بهداشت و درمان

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت : کلید تدبیر و اعتدال دولت تدبیر و امید رمز گشای قفل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان کشور است .

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در سالروز روز جهانی بهداشت با تقدیر از کارنامه درخشان دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان ، گفت : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تدبیر و امید بخشی جامه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان را بر تن کرده است .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کلید ارزشی دولت تدبیر و امید با رمز حوزه سلامت، قفل مشکلات بهداشتی و درمانی را در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران باز کرده است .

قربانی تحول حوزه سلامت را از نقاط درخشان کارنامه دولت تدبیر و امید توصیف کرد و افزود : مانعی بزرگ با عنوان هزینه درمان هم اکنون با تدبیر دولت یازدهم از پیش روی مردم برداشته شده و در این راستا در تامین هزینه های درمانی خود کمترین دغدغه را دارند .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان ، خاطر نشان کرد : طرح محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان در آستانه توسعه و فراگیری در اقسا نقاط ایران اسلامی است .

انتهای پیام/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.