رودهن؛

روستاهای باغکمیش و گلخندان جدید و قدیم بومهن بستر طرح هادی روستایی

بخشدار بومهن گفت : روستاهای باغکمیش و گلخندان جدید و قدیم بستر این مهاجرت معکوس بوده است و طرح هادی در این مناطق به خوبی اجرا شده است .

رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت روستاهای شهر بومهن گفت : پروژه طرح هادی روستایی در سال 93 با پیگیری های خاص صورت گرفته در این منطقه از شهرستان پردیس رخ نمایی کرد .

بخشدار بومهن افزود : کار گروه فنی از استان در کنار تعدادی کارشناس ساختار مناطق روستایی بومهن را مورد بررسی و بازنگری قرار دادند و با شناسایی ضعف ها و کمبود ها امیدواریم بستر کامل و مناسب اجرای این طرح درروستاهای این منطقه فراهم شود .

خدادادی با تاکید بر اینکه افزایش بافت روستایی باید بر اساس ضوابط حاکم بر روستاها صورت گیرد ، تصریح کرد : از دهه 60 تا کنون معضل مهاجرت روستائیان به شهر با رکود کشاورزی و دامپروری همراه بوده است .

بخشدار بومهن با بیان این مطلب که اقتصاد پایدار با سرمایه گذاری در کشاورزی و دامپروری و مهاجرت معکوس محقق می شود ، اظهار داشت : روستاهای باغکمیش و گلخندان جدید و قدیم بستر این مهاجرت معکوس بوده است و طرح هادی در این مناطق به خوبی اجرا شده است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.