رودهن؛

آزادسازی برخی اراضی ملی روستاهای بومهن در حال بررسی و پیگیری است

بخشدار بومهن گفت: آزادسازی برخی اراضی ملی روستاهای بومهن در حال بررسی است و پس از پیگیری های بعمل آمده و صدور حکم قضایی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا خدادادی در مورد وضعیت روستاهای بومهن گفت: بیشتر آزاد سازی های اراضی منابع ملی از دست زمین خواران در سطح شهر بومهن با صدور حکم از مراجع قضایی در قالب تخریب توسط نهادهای اجرایی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

بخشدار بومهن در ادامه این مطلب افزود: هنوز آزاد سازی اراضی ملی در روستاهای شهر بومهن انجام نشده است در صورتی که در گذشته شاهد تصرف اراضی ملی بودیم و پیگیر هستیم .

خدادادی با تاکید براینکه با وجود عدم نظارت از سوی مسئولان و دستگاههای ذیربط در گذشته شاهد بروز تخلفاتی در حوزه تصرفات اراضی ملی بودیم تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی است و پس از پیگیری های بعمل آمده و صدور حکم قضایی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

بخشدار بومهن در خاتمه اظهار داشت: مقام معظم رهبری دغدغه ویژه بر آزادسازی اراضی ملی از دست زمین خواران دارند که این سیاست باید جامع و کامل در اقسا نقاط کشور اجرایی شود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.