رودهن؛

رفع تصرف اراضی ملی در دستور کار فرمانداری پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت : استانداری تهران رفع تصرف اراضی ملی را سیاستی در اولویت طرح و برنامه های اجرایی خود قرار داده است و مدیریت شهرستانها نیز موظف به انجام این سیاست ارزشی می باشند .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کنترل فعالیت های عمرانی در ایام تعطیلات نوروز 94 ، گفت : تیم های نظارتی از سوی فرمانداری در قالب پلیس ساختمان در این ایام کنترل و نظارت خود را در قیاس با سایر ایام سال چند برابر کرده بودند .

فرماندار شهرستان پردیس  تصریح کرد : شاهد ساخت و ساز و ادامه فعالیت های عمرانی غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروز نبودیم و شهرداری و فرمانداری در این حوزه نگاه ویژه ای دارد .

حیدری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در حراست از اراضی ملی تاکید ویژه ای دارند ، اضافه کرد : منابع طبیعی در شهرستان زیر ذره بین حفظ و حراست قرار دارند و آزاد سازی اراضی ملی در این منطقه تا پاکسازی کامل قطع نمی شود .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : استانداری تهران رفع تصرف اراضی ملی را سیاستی در اولویت طرح و برنامه های اجرایی خود قرار داده است و مدیریت شهرستانها نیز موظف به انجام این سیاست ارزشی می باشند .

انتهای پیام/س  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.