رودهن؛

دنیا باید فناوری هسته ای ایران اسلامی را به رسمیت بشناسد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : دنیا باید فناوری هسته ای ایران اسلامی را به رسمیت بشناسد زیرا فناوری هسته ای ایران تنها مایه رشد و توسعه و ارتقاء جایگاه بین المللی این سرزمین است و تهدیدی برای دنیا به حساب نمی آید .

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ملت ایران در خاکریز استقامت و دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت فقیه در صحنه های تاریخ توطئه های دشمن را با تدبیر ارزشی مقام معظم رهبری از بین بردند .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر و درایت و دیگاه ارزشی و مسلط خود به مسائل داخلی و خارجی ایران اسلامی توطئه ها را خنثی کرد ، افزود : حادثه طبس و از همه مهم تر جنگ تحمیلی از فتنه های استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است .

نقوی حسینی در ادامه این مطلب تصریح کرد : ملت ایران با ولایت مداری و وحدت کلمه تمام اتفاقات را مانند جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس به ارزش تبدیل کردند و در این مسیر گامی عقب نگذاشتند و فضا را برای تحقق اهداف استکباری و استعماری دشمن باز نگذاشتند .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دنیا باید فناوری هسته ای ایران اسلامی را به رسمیت بشناسد ، اضافه کرد :فناوری هسته ای ایران تنها مایه رشد و توسعه و ارتقاء جایگاه بین المللی این سرزمین است و تهدیدی برای دنیا به حساب نمی آید .

نقوی حسینی در خاتمه اظهار داشت : توان هسته ای ایران در دوران اقتدار و استکبار ستیزی بوجود آمده است و تحریم ها مانع حرکت ایران اسلامی در مسیر پیشرفت علمی در شاخه های مختلف نبوده است .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.