رودهن/

مسؤولان روز ملی فناوری هسته ای را هر چه پر رنگ تر پاس بدارند

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات خصمانه آمریکا و غرب، پاسداشت روز ملی فناوری هسته ای امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

ˈحمیدرضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: یادآوری همه ساله 20 فروردین ماه به عنوان روز ملی فناوری هسته ای به نوعی تداعی کننده سالروز ملی شدن صنعت نفت است.

وی تصریح کرد: این گونه نامگذاری ها و متعاقب آن ارج و اهمیت نهادن به موضوع هسته ای یادآور این نکته به دشمنان است که ایران اسلامی هیچ گاه از حقوق حقه هسته ای خود عقب نشینی نمی کند.

مشهدی عباسی یا اشاره به خصومت های آمریکا و اتحادیه اروپا با ایران و بخصوص مشکلاتی که بر سر راه موضوع هسته ای ایران ایجاد می کنند، تاکید کرد: ضرورت دارد مسؤولان هر چه پر رنگ تر این روز مهم را پاس داشته و گرامی بدارند.

وی همچنین با اشاره به تلاشهای شهدای هسته ای و دانشمندان کشور، خواستار توجه هر چه بیشتر کارگزاران نظام به خانواده ها و بازماندگان آنان شد و افزود: به دلیل اقدامات خصمانه، ناصحیح و ناجوانمردانه غرب، امسال گرامیداشت این روز باید هر چه پر رنگ تر دیده شود.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: آینده روشن ایران اسلامی در گرو بهره گیری از انرژی پاک، ارزان و صلح آمیز هسته ای در بخش های صنعت، کشاورزی، پزشکی و . . . است.

وی نواختن زنگ هسته ای در مدارس، تبیین اهمیت این روز از طریق تریبون های مختلف و برگزاری همایش ها را از جمله برنامه های لازم در این راستا برشمرد و تصریح کرد: استکبار جهانی باید ببیند که ایران خواهان این انرژی است و برای کسب آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.