رودهن؛

با هیچ مدیری تعارف نداریم

نماینده مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مدیران توانمند و لایق به خوبی و با تمام توان حمایت می کنیم گفت: با هیچ مدیری تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از رودهن، حمیدرضا مشهدی عباسی گفت: مردم ولی نعمتان همه ما مسئولان هستند و ما باید در تمامی شرایط پاسخگویی مشکلات مردم باشیم و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران کم کار در سطح شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن هیچ جایی ندارند افزود: کمیته های تخصصی جهت رسیدگی به مشکلات مردم در سطح شهرستان ها ایجاد شده و در تلاش هستیم مشکلات موجود را با کمک و همراهی و مشورت خود اهالی منطقه رفع کنیم.

نماینده مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: با تدابیری که دولت یازدهم اندیشید بیشتر مشکلات سیاسی و اقتصادی در حال رفع شدن است که با این روند وضعیت معیشتی مردم قطعا رو به بهبودی خواهد رفت.

مشهدی عباسی به بحث امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه دور تا دور کشور را نابسامانی و جنگ فرا گرفته ولی خوشبختانه با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری از کشوری امن برخوردار هستیم و کسی جرات نگاه متجاوزانه به این خاک مقدس را ندارد و نخواهد داشت.

نماینده مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم منطقه در اولویت است و تمامی مسئولان شهرستانی باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش دو چندان کنند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.