رودهن؛

تجهیز مراکز درمانی دماوند باری سنگین از دوش مدیریت استان برمی دارد

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز مراکز درمانی در دماوند باری سنگین از دوش مدیریت استان در حوزه بهداشت و درمان در شرق تهران برخواهد داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛حمیدرضا مشهدی عباسی   در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در دماوند گفت : کمک های خیرین در ساخت مراکز درمانی و بازسازی مراکز فرسوده بهداشتی و درمانی 44میلیارد تومان بوده است .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : متاسفانه کمبود پزشک در دماوند شاخه ای زیر بنایی در مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی این منطقه محسوب می شود .

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه تجهیز مراکز درمانی در دماوند باری سنگین از دوش مدیریت استان در حوزه بهداشت و درمان در شرق تهران برخواهد داشت ، اضافه کرد : مردم شهرستانهای هم جوار دماوند که در بدنه آنها زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به شکل استاندارد شکل نگرفته است به دماوند مراجعه خواهند کرد .

وی در خاتمه اظهار داشت : وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید کارنامه قابل قبولی را در رفع معضلات این حوزه ارائه کرده است و در این راستا رایزنی های خوبی نیز انجام دادیم .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.