رودهن؛

نظارت بر واحد های صنفی در دماوند تشدید می شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از نظارت جدی بازرسان بر واحدهای صنفی این شهرستان با اجرای طرح تک نرخی شدن بنزین خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رو دهن؛ "موسی احمدی" به جلوگیری از سوء استفاده سودجویان پس از ترک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید کرد و افزود: در راستای اجرای طرح تک نرخی شدن قیمت بنزین و تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح نظارت جدی بر واحد های صنفی به ویژه نانوایی ها آغاز شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تک نرخی شدن قیمت بنزین هیچگونه دستورالعملی در خصوص افزایش کالا اعلام نشده و در صورت افزایش قیمت باید روال قانونی آن با هماهنگی کمیسیون نظارت صورت گیرد.

این مقام مسوول به افزایش نرخ برخی نانوایی ها در سطح اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای این طرح در هفته گذشته، اعمال جریمه جهت کیفیت و تخلفات صورت نگرفت ولی بازرسان در سه نوبت صبح، ظهر و عصر از تمام واحدهای صنفی، ناوگان حمل و نقل عمومی و نانوایی شهرستان دماوند سرکشی می‌کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 15 نانوایی شهرستان آزاد پز هستند، از اتحادیه نانوایان خواسته شده تا با نصب بنر، شهروندان را از آزاد پز و یا دولتی بودن آگاه کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان به یک مورد تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته توسط بازرسان، یک مورد تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی اعلام شد که این مهم در حال پیگیری است.

احمدی همچنین به جمع آوری فروش نان‌های بسته‌ای در سوپر مارکت‌ها اشاره و بیان کرد: وجود چنین نان‌هایی به لحاظ بهداشتی مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد که از امروز این نان ها نیز جمعآوری خواهد شد.

وی گفت: باید با نظارت و آموزش لازم اصناف به سمت رعایت مقررات هدایت شوند و کسانی که نیاز به مجازات است رسیدگی شود.

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.