رودهن؛

نقاب مذاکره بر سیمای استکباری دشمن در مذاکرات هسته ای

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمن با اهداف ایران هراسی و تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران با توطئه های مختلف و سنگ اندازی ها با نقاب مذاکره پای میز مذاکرات 1+5 نشسته است .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند جریان مذاکرات هسته ای گفت : دشمن پشت میز مذاکرات 1+5 با نقاب مذاکره دنبال خلق توطئه های جدید و ادامه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است .

امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : لغو کامل تحریم ها خواسته و خط قرمز مقام معظم رهبری و ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای بوده است و در غیر این صورت مذاکرات معنانخواهد داشت .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه لغو کامل تحریم ها باید عصاره توافق نامه مذاکرات هسته ای باشد، اضافه کرد : آمریکایی ها دنبال لغو تحریم ها به شکل مرحله ای می باشند و درون این گفته ها ماجراهایی ضد ایران در قالب ایران هراسی نهفته است .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : اقتدار دیپلماسی سیاسی ایران در دنیا پای میز مذاکرات 1+5 به دنیا نشان داده شده است و نقطه نهایی و منجر به توافقات پایانی باید به لغو کامل تحریم ها ختم شود .

وی با تاکید بر اینکه بازدید و بازرسی بازرسان آژانس از مراکز نظامی ایران اسلامی توطئه اسی جدید است ، خاطر نشان کرد : این بازرسی ها باید بر طبق قانون انجام شود و آنها می خواهند داستانی مانند عراق را در ایران اسلامی بخوانند و در مجموع هیچ کس حق ندارد در جریان مذاکرات خلاف این ماجرا دخالت هایی را اعمال کند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.