رودهن؛

مذاکرات هسته‌ای به رفع تحریم ها ختم نمی شود

امام جمعه پردیس گفت: مذاکرات هسته‌ای به رفع تحریمها ختم نمی شود و در این راستا روزنه نوری دیده نمی‌شود ومذاکرات از جنس مقاومت با اهداف استکباری و استعماری و زور مندانه از سوی پنج قدرت جهان پیش می‌رود.

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای به رفع تحریم ها ختم نمی شود و در این راستا روزنه نوری دیده نمی شود ، اضافه کرد: مذاکرات از جنس مقاومت با اهداف استکباری و استعماری و زور مندانه از سوی پنج قدرت جهان پیش می رود.
 
امام جمعه پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: امریکا در مذاکرات هسته ای به جای یک کرسی چند کرسی دارد زیرا به راحتی نظر خود را بر غربی ها علیه افزایش تحریم ها نسبت به ایران اسلامی بر کرسی نشانده است.
 
حجت الاسلام توسلی از نبود سناریوی رفع کامل تحریم ها بروی میز مذاکرات ژنو خبرداد و اضافه کرد: با وجود تلاش های مضاعف از سوی تیم مذاکره کننده و شخص ظریف با پافشاری بر دفاع از مواضع نظام جمهوری اسلامی ، انرژی هسته ای بی شک بهانه ای در دست استکبار جهانی است.
 
امام جمعه پردیس در خاتمه اظهار داشت: توطئه های استکبار جهانی در صفحات مختلف تاریخ رنگ و بوی تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد و نباید جبهه دشمنی استکبار جهانی را دست کم گرفت.
 
انتهای پیام/


 

برچسب ها: مذاکرات ، تحریم ، مقاومت ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.