رودهن؛

شورای امنیت سازمان ملل اقتدار ایران اسلامی را تصویرسازی کرد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شورای امنیت سازمان ملل با تصویب توافقنامه هسته ایران با ابرقدرت های جهان، اقتدار ایران اسلامی را تصویرسازی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد توافقات هسته ای گفت: مجلس شورای اسلامی طبق قانون الزام دولت بر رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت مسائل و محتوای توافقنامه 1+5 را مورد بررسی قرار داده است.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: خانه ملت پس از حضور ظریف ظرافت خاصی رابرای بررسی مفاد توافقنامه مذاکرات هسته ای مورد نقد و بررسی قرار داده است تا ببینند چند درصد از خطوطس قرمز نظام جمهوری اسلامی در آن رعایت شده است .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه توافقنامه هسته ای زمانی که در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب نهایی رسید، اقتدار ایران اسلامی را در صحنه های بین المللی طنین انداز کرد، افزود: فناوری هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به رسمیت شناخته شد ولی این موضوع هنوز در حد بیانیه است.

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: ایران اسلامی در مسیر مذاکره با قدرت های جهان برخلاف تبلیغات منفی استکبار نشان داد که اهل گفتگو و تعامل با قدرت های جهان است و با اسرائیل سازش نمی کند.

ایران اسلامی اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ابرقدرت های جهان بدانند ایران اسلامی ، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد حضور وزرای خارجی برخی کشور های حاضر در مذاکرات 1+5 درایران اسلامی گفت: آنها به نظام جمهوری اسلامی نیاز دارند.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: وزیر انرژی آلمان و معاون صدر اعظم آلمان گستاخی را به جایی رسانده اند که در داخل مرز های ایران اسلامی، کشور ما را مورد تهدید لفظی قرار می دهند.

حجت الاسلام حسین توسلی با تاکید بر اینکه ابرقدرت های جهان بدانند ایران اسلامی، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد اضافه کرد: استکبار جهانی یک رژیم جعلی است که در جهان اسلام یک غده ای سرطانی است که با اندیشه استکبار جهانی پرورش یافته است.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند تا آمریکا خوی استکبارگری خود را کنار نگذارد، استکبارستیزی در ایران اسلامی به عنوان پشتوانه قوی برای جبهه مقاومت در جهان اسلام ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.