رودهن؛

اقتصاد مقاومتی روحی در کالبد اقتصاد کشور با خروج از ساختار تک بعدی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی روحی در کالبد اقتصاد کشور با خروج از ساختار تک بعدی با کمترین درصد اتکا به نفت است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار بودجه سال 94 دولت تدبیر و امید ، نخست کاهش جهانی قیمت نفت را صفحه ای دیگر از کتاب قطور تحریم های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: تحریم ها در طول تاریخ برای انقلاب اسلامی میهمان ناخوانده ای با حضور مدام بوده است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی در راستای لغو حقوق ایران دریچه های جدیدی از جنس تحریم به سوی ایران اسلامی باز کرده است ، تصریح کرد: انرژی هسته ای و جبهه گیری آمریکا علیه ایران اسلامی بهانه ای بزرگ است زیرا آنها تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته اند.
 
گروسی با کالبدشکافی بدنه بودجه 94 دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ، درصد پائین اتکا به نفت را از شاخص های آن برشمرد و اضافه کرد: خروج ایران از اقتصاد تک بعدی به عدم وابستگی کامل به حوزه نفت و منابع نفتی در بحث اعتبارات و صادرات بستگی دارد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اقتصاد مقاومتی را تصویر گر برخورداری از اقتصادی بدون قالب تک بعدی توصیف کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری نقشه راهی شفاف بدون کوچکترین ناهمواری برای رونق حوزه اقتصادی کشور ترسیم نموده است.
 
 
انتهای پیام/ ض 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.