رودهن؛

جامه اقتصاد مقاومتی باید بر تن مدیریت کلان کشور شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : جامه اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه درمان بیماری اقتصاد کشور ، باید بر تن مدیریت کلان کشور شود .

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش دانشگاهها و مراکز علمی در فرهنگسازی سیاست اقتصاد مقاومتی،گفت : دانشگاهها به عنوان پایگاههای تولید علم نقشی مهم و اساسی را در تربیت نیروهای نخبه کشور جهت توسعه کشور در حوزه های مختلف ایفا می کنند .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی وجود تحریم ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایرانرا نا جوانمردانه دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی سدی محکم در برابر تحریم ها و توطئه های اقتصادی غرب بر علیه کشور است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد جامعه اسلامی باید مقاومتی باشد ، اضافه کرد : اقتصاد یک خانواده اسلامی باید مقاومتی باشد و یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید با دیدگاه اقتصاد مقاومتی مدیریت کند ، زیرا اگر در عرصه روابط بین الملل نتوانیم در همه عرصه ها تولید قدرت نکنیم ، نمی توانیم حق و جایگاه واقعی ایران را در جهان پیدا کنیم .

گروسی نقش دانشگاهها را در شکل گیری شاخه اقتصاد مقاومتی در بدنه اقتصاد کشور پر رنگ دانست و افزود : امروز مشغول آموزش نسلی می باشیم که فردا مدیران کشور می باشند و سرنوشت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست خواهند گرفت .


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.