نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس:

دشمن باید خواب نشست با دانشمندان هسته ایی ایران را ببیند

حقیقت پور گفت: دشمن در جریان مذاکرات 1+5 در راستای جاسوسی از مراکز نظامی و هسته ای کشورمان باید خواب نشست با دانشمندان هسته ایی ایران را ببیند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛ حقیقت پور در مورد بازدید بازرسان آژانس از مراکز نظامی و هسته ای ایران اسلامی گفت : شورای امنیت اصول و مقرراتی برای بازدید و بازرسی از مراکز نظامی کشور ها دارد و در این راستا اولویت با کشور های تهدید کننده جامعه بشری است  

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : کشور های 1+5 در طول تاریخ حیات با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دستی بر آتش توطئه و دشمنی با کشورمان داشته اند .

حقیقت پور با تاکید بر اینکه صلح آمیز بودن فناوری هسته ایران نمادی برای صحت گفتار متولیان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است ، اضافه کرد : فناوری هسته ای، ایران را خودکفای کامل خواهد کرد و سایر کشور ها به ایران اسلامی وابسته می شوند. .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : انرژی هسته ای حق مسلم ماست و این فناوری در ایران با اقدامات ضد ارزشی مانند تروردانشمندان هسته ای متوقف نخواهد شد و آنها باید خواب نشست با دانشمندان هسته ای ایران اسلامی را ببینند .

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.