رودهن؛

تک نرخی بودن بنزین وعده دولت بود

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن و حومه پس از افزایش نرخ بنزین گفت: تک نرخی کردن قیمت بنزین از وعده های دولت تدبیر و امید بود.

حسن کریمخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: از ماه های گذشته بحث تک نرخی شدن بنزین توسط دولت مطرح شد واین مساله بحث جدیدی نیست.

وی ادامه داد: تک نرخی شدن قیمت بنزین وعده دولت تدبیر و امید بود و این امر حتما با کار کارشناسی انجام شده است و مزایا و معایب آن در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در خصوص این که با افزایش نرخ بنزین، کرایه ها مخصوصا در تاکسی ها افزایش پیدا می‌کند اظهار داشت: دلیل اینکه دولت قیمت بنزین خودرو های عمومی و شخصی را یکی دیده است و مزایایی برای رانندگان خودرو های عمومی در نظر نگرفته است را مسوولان اطلاع دارند و همین امر تا کنون شکایات رانندگان را در بر داشته است و پاسخ دهی به نیاز سوخت رانندگان از دست سازمان خارج است.

وی افزود: در سال جدید بر خلاف شهر تهران و برخی از شهر های همجوار رودهن کرایه خودرو های عمومی افزایش پیدا نکرده است.

کریمخانی تصریح کرد: با توجه به عدم افزایش نرخ کرایه در دو سال در ادوار گذاشته در شهر رودهن یک اختلاف قیمت علی الخصوص در شهرهای دارای خط مشترک همانند مسیر رودهن – بومهن ایجاد شده است.

وی ادامه داد: باید اقداماتی در منطقه صورت پذیرد که مفهوم کلمه افزایش نرخ کرایه در سال 1394 وجود نداشته باشد و بحث اصلاح نرخ کرایه ها در میان باشد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در پایان ضمن تشکر از حمایت های شهرداری و شورای شهر رودهن،بخشداری، از همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان تشکر کرد و اذعان داشت: سازمان حمل و نقل همگانی می تواند بازوی اجرایی مناسبی برای اداره راهنمایی و رانندگی در زمینه حمل و نقل و حل مشکلات ترافیکی باشد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.