رودهن؛

تردد روزانه 500 خودروی مسافربری ون به رودهن

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن گفت: روزانه در حدود 500 دستگاه خودرو ون جهت جابجایی مسافران از رودهن به تهران و بالعکس در رفت و آمد هستند که این آمار جدای از مینی بوس ها و خودروهای مسافربری شخصی و عمومی است.

حسن کریمخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به نزدیکی رودهن به تهران و شهرهای همجوار و نیز با وجود یکی از بزرگترین دانشگاه های آزاد با بیش از 20 هزار دانشجو، تردد خودروهای عمومی به این شهر کم نیست.

وی گفت: این تعداد خودروی ون و دیگر تاکسی های برون شهری مسافران را از ایستگاه مترو در دشت، میدان نوبنیاد ،ترمینال شرق و سه راه تهرانپارس به سمت مرکز شهر رودهن و مجتمع دانشگاهی جابجا می کنند.

وی ادامه داد: حدود 220 دستگاه تاکسی درون شهری ، 240 دستگاه وانت بار ساماندهی شده و 74 دستگاه خودرو سرویس بر مدرسه ساماندهی شده در شهر خدمات ارائه می کنند.

کریمخانی تصریح کرد: غیر از ارائه خدمات توسط تاکسی ، وانت با و سرویس مدارس در شهر رودهن، این سازمان با در اختیار قرار دادن خودرو های مختلف جهت برپایی اردوهای مذهبی و نظامی ، جابجایی نمازگزاران به مصلی شهر جهت هرچه باشکوه برگزار شده نماز جمعه را در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در خصوص راه اندازی پارکبان در سطح شهر گفت: پس از رایزنی های مختلف با مسئولین اعم از شورای شهر و فرمانداری شهرستان قرار بر آن شد جهت سهولت در رفت و آمد بحث پارکبان راه اندازی شود و این امر در دو بخش داخل شهر و جنب مجتمع دانشگاه آزاد جامع رودهن اجرایی شد تا همشهریان و دانشجویان در پارک خودرو به منظور افزایش امنیت خودرو پارک شده مشکل نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن گفت : این سازمان ساماندهی پارکینگ های خصوصی را در دستور کار قرار داده است و به زودی این کار انجام می شود.

وی افزود: در رودهن یک پارکینگ عمومی وجود داردکه در مرکز شهر به منظور دسترسی سریع شهروندان آماده بهره برداری و یک پارکینگ دیگر نیز نزدیک سایت اداری شهر در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین در صدد هستیم اگر بخش خصوصی همراهی کنند یک پارکینگ دیگر درنقطه ایی دیگر از شهر ایجاد نمایم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان حمل ونقل متولی تاکسی های سطح شهر نمی باشد بلکه این سازمان تمام خودروهای عمومی را در بر می گیرد .

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.