رودهن؛

استکبار جهانی دنبال خاموش کردن چراغ مقاومت در جهان اسلام است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: استکبار جهانی برای اینکه چراغ مقاومت را در جهان اسلام خاموش کند ، سنگ عدم حمایت ایران اسلامی از جبهه های مقاومت در مذاکرات 1+5 را انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی در راستای مذاکره با قدرت های جهان گفت: توافقنامه 1+5 بین ایران و قدرت هایی که 36 سال نظام جمهوری اسلامی را در منگنه تحریم قرار داده بودند در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: قدرت های جهان که در مذاکرات 1+5 با ایران اسلامی پای میز مذاکره نشستند هر کدام دستی بر تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه توافقنامه 1+5 به معنای دست کشی از حمایت ایران اسلامی از جبهه های مقاومت در جهان اسلام نیست اضافه کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران بر ستونهای اصول اسلام ناب محمدی (ص) استوار شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : دنیا برخلاف تبلیغات منفی استکبار جهانی فهمید که ایران اسلامی اهل گفتگو است و به هیچ عنوان حامی تروریست نیست ، بلکه مبارز عرصه استکبار ستیزی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.