رییس شبکه دامپزشکی نجف آباد؛

رهاسازی بیش از 400 ماهی قرمز در استخر پارک کوهستان نجف آباد

با پایان تعطیلات نوروز، بیش از 4۰۰ قطعه ماهی سفره هفت سین مردم نجف آباد، در جشنواره ای با این عنوان در پارک کوهستان شهرستان رها شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مهدی حسن پور گفت: جشنواره رهاسازی ماهیان سفره هفت سین سال ۱۳۹۴، با مساعدت ویژه شهرداری و سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد ساعت 8 صبح روزجمعه (21 فروردین) درپارک کوهستان نجف آباد برگزار گردید.

وی تصریح کرد: این جشنواره در راستای حمایت از دوستداران طبیعت، یادآوری و دعوت اقشار مختلف مردم به خصوص آموزش کودکان در رابطه با مسائل محیط زیستی و اشاعه این فرهنگ درجامعه بوده است.

حسن پور گفت: هرساله با پایان نوروز، ماهیان سفره های هفت سین، محکوم به مرگ هستند اما امسال در اقدامی در خور توجه از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان، شهرداری و سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد، طبق فراخوان قبلی، بیش از 400 قطعه ماهی دراستخر پارک کوهستان شهرستان رها شدند.

رییس شبکه دامپزشکی نجف آباد افزود: در پایان این جشنواره ضمن رهاسازی ماهیان، مسئولین برگزاری به قید قرعه و یادگار برای شرکت کنندگان( شهروندانی که ماهی آزاد نموده اند) هدایایی در نظر گرفته که در اسرع وقت به این عزیزان اهداء می گردد.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.