شریعتی در نطق میان‌دستور:

درخواست نمایندگان خوزستان از رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسه‌ای برای حل معضل ریزگردها

نماینده مردم بهبهان در مجلس با اشاره به آغاز مجدد ریزگردها در خوزستان خواستار پاسخگویی دولت در مورد عملکرد خود برای حل مشکل ریزگردها شد و گفت: نمایندگان خوزستان در خصوص راهکارهای حل این معضل درخواست نشستی با رئیس جمهور داشتند که امیدواریم در اسرع وقت انجام شود.

نمایندگان خوزستان برای حل معضل ریزگردها درخواست نشستی با روحانی داشته‌اندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر شریعتی در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه23 فروردین ماه) مجلس با تسلیت درگذشت والده ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس و درگذشت آقایی نماینده مردم سلماس و همچنین شهادت مظلومانه مرزبانان ایرانی گفت: سال 94 فرصت گرانقدری برای کشور است که بتوانیم در سایه عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت دستاوردهای بزرگی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی رقم بزنیم.

شریعتی با اشاره به آغاز مجدد ریزگردها در خوزستان خواستار پاسخگویی دولت در مورد عملکرد خود برای حل مشکل ریزگردها شد و افزود: نمایندگان خوزستان در خصوص راهکارهای حل این معضل درخواست نشستی با رئیس جمهور داشتند که امیدواریم در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهبهان بیکاری، فقر و مشکلات معیشتی را از مهمترین مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود دانست و خواستار رعایت کرامت و جایگاه معلمان و پرداخت مطالبات آنها شد.

وی با بیان این که بهبهان قطب کشاورزی و دامداری است به مشکلات کشاورزان و دامداران این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: بخش کشاورزی و دامداری با مضیقه آب مواجه است، در حالی که می‌توان با مشارکت مردم این موضوع را مدیریت کرد.

شریعتی با بیان این که تاکنون اقدام موثری برای رفع مشکلات راه‌های حوزه‌ انتخابیه وی نشده است، افزود: راه‌اندازی فرودگاه بهبهان مطالبه به حق مردم است که امیدواریم به آن توجه شود. همچنین از وزیر نفت، معاونین و دست اندرکاران به دلیل شروع مجدد پالایشگاه بهبهان و از وزارت نیرو به دلیل ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در اصفهان قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه خواستار به کارگیری سهیه‌ خانواده‌های شهدا در استخدام‌ها و حل مشکل آب شرب مردم شهرستان بهبهان شد.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: از مواضع و سیاست‌های دولت محترم در تعاملات بین‌المللی قدردانی می‌کنیم، دعای مردم شریف ایران بدرقه‌ راه تیم مذاکره کننده خواهد بود تا با دقت بیشتر منافع ملی کشور را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، ریزگرد ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار