ترابیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توافقات ایران با 1+5 صد در صد شود حامی مالیمان را عوض می‌کنیم

مسئول کمیته بازاریابی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر مذاکرات 1+5 به نتیجه نهایی برسد ما می‌توانیم با اسپانسرهای جدیدی وارد مذاکره شویم.

توافقات ایران با 1+5 صد در صد شود حامی مالیمان را عوض می‌کنیمعباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بحث شکایت کی‌روش اظهار داشت: درباره این مسئله اظهار نظر نمی‌کنم و صحبتی ندارم.

وی درباره وضعیت قرارداد آل اشپورت بیان کرد: در حال حاضر قرارداد ما با شرکت آل اشپورت جاری است و باید بگویم که در این قرارداد مقرارت مختلفی دیده می‌شود که یکی از این مقرارت که در قراردادهای اسپانسرها نیز دارد این است که مسئولین مرتبت با ورزش فوتبال و عضو فدراسیون فوتبال نباید در رابطه با این برند صحبت‌های خارج از موضوع داشته باشند.

وی بیان کرد: صحبت‌های در خصوص شرکت آل اشپورت صورت گرفت، اما با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی کفاشیان به مدیر عامل این شرکت اختلافات به وجود آمده حل و فصل شد و قرار است این همکاری همچنان ادامه داشته باشند.

وی بیان کرد: در هر صورت قوانینی حاکم است که بهتر است دو طرف به آن احترام بگذارند و قرارداد ما به تور جاری ادامه خواهد داشت.

ترابیان در خصوص اینکه در خصوص اینکه آیا صحبت‌های نکونام باعث به وجود آمدن اختلافات شده است بیان کرد: باید بگویم که در این خصوص وارد جزئیات نخواهم شد و مواردی که مهم بود را در صحبت‌هایم عنوان کردم و در هر صورت کفاشیان توضیحات لازم را به این شرکت داده است.

رئیس کمیته بازاریابی وزارت ورزش و جوانان در خصوص جذب حامی مالی عنوان کرد: در هر صورت قرارداد ما همچنان با آل اشپورت جاری خواهد بود و هر زمان که به اتمام برسد درباره جذب حامی مالی جدید به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و از طرفی دیگر اگر مذاکرات 1+5 به نتیجه نهایی برسد و مورد رضایت مردم باشد شرایط ما نیز بهتر خواهد بود و از همین رو می‌توانید با چند اسپانسر وارد مذاکره شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار