دبیری:

توافق نسبتی با کی‌روش صورت گرفته است/دستیار کی‌روش باید سابقه مربیگری داشته باشد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: توافق نسبتی با کی روش صورت گرفته و این سر‌مربی قانع شده که هیات رئیسه مخالف با حضورش در تیم ملی نیست.

توافق نسبتی با کی‌روش صورت گرفته است/دستیار کی‌روش باید سابقه مربیگری داشته باشدشهرام دبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کی‌روش تا حد زیاد قانع  شده است که هیات رئیسه دوست دارد وی همچنان سر‌مربی تیم ملی باشد.
 
دبیر در ادامه عنوان کرد: به هر حال این موضوع بستگی به کی‌روش دارد که قصد ادامه همکاری با تیم ملی را دارد یا نه!
 
وی درباره اینکه یکی از شروط کی روش برکناری اسدی بوده است بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و برخورداری از امکانات لازم و بازی‌های تدارکاتی خوب جزو شروط کی‌روش برای ماندن در تیم ملی است.
 
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تمایل کی‌روش برای حضور نکو نام به عنوان مربی در تیم ملی بیان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارد، اما بهتر است کسانی که سابقه مربیگری دارند دستیار کی‌روش در تیم ملی شوند.
 
وی در مورد حضور نماینده وزارت ورزش در جلسه کفاشیان و کی روش تصریح کرد: نماینده وزارت ورزش به عنوان  ناظر در این جلسه حضور داشت و قصد دخالت این جلسه را نداشت به هر حال وزارت ورزش تصمیم‌گیرنده ماندن یا رفتن کی‌روش نیست.
 
وی در مورد شکایت کی‌روش از ترابیان گفت: اقدام کی‌روش صحیح نبود موضوع اختلاف کی‌روش با ترابیان با مذاکره بر طرف می شود و نیاز ی به شکایت نیست. همچنین من با کفاشیان صحبت کردم و قرار است کفاشیان این 2 نفر را با هم آشتی دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قصد دارد تمام امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد تا رضایت کی‌روش را برای ماندن جلب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار