نائب رئیس هندبال بانوان گفت: در صورت تامین بودجه یک بازی تدارکاتی برای تیم ملی جهت کسب مهارت و آمادگی برگزار می‌کنیم.

پروانه نظر علی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با وضعیت تیم هندبال بانوان جهت کسب سهمیه المپیک افزود: اعتقاد من این است به جهت پیشرفت تیم هندبال بانوان باید افراد پیشکسوت  وبا تجربه را در کنار نیروی جوان داشته باشیم چرا که تجربیات افراد و دیدگاه بزرگان استفاده کنیم و افراد جوان را نادیده بگیریم. 
 
وی ادامه داد:کسب سهمیه المپیک آسیایی بسیار دشوار است با توجه به محرومیت زمانی  که ما داریم، با این  وجود امید زیادی برای کسب سهمیه در کنار تیم های بزرگی مانند کره، ژاپن، چین و... است. 
 
نظر علی در رابطه با برنامه‌های تیم ملی  بانوان گفت:  ما 6 مرحله اردو تا برگزاری مسابقات آسیایی  آلماتی قزاقستان  در نظر داریم، که در صورت حل مشکلات  مالی و تامین بودجه بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: برگزاری اردو آمادگی جهت کسب سهمیه آسیایی از 29فروردین لغایت دوم اردیبهشت ماه  در تهران با حضور 30  استان در 2 گروه داریم که حداکثر 15تا 20 بازیکنان با نظر کمیته فنی و رای مخفی انتخاب می‌شوند. 

نائب رئیس بانوان هندبال افزود: در این اردو مهارت‌ها، سرعت، چابکی، تحت آمادگی جسمانی، تست مخصوص  هندبال لحاظ می شود و تصمیم داریم در 2 نوبت صبح و عصر 2 شیفت بازی برگزار کرده و بازیکنان نهایی را تعیین کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت‌های بی دریغ رئیس فدراسیون هندبال برخورداریم و ایشان نظر مثبتی در پیشرفت هندبال بانوان کشور دارند و حمایت می‌کند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هندبال ، نظرعلی ، آلماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار