حجت الاسلام مقنی نصرآبادی خبر داد:

برگزاری مسابقات تفسیر قرآن و حدیث طلاب سطوح یک و دو حوزه برادران

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه گفت: طلاب سطح یک و دو حوزه های علمیه برادران در رشته های تفسیر، حفظ، حدیث و معارف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حجت‌الاسلام علی مقنی نصر آبادی مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه  مسابقات تفسیر و معارف حدیث و ادعیه حوزه های علمیه به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور  برگزار می شود، گفت: ششمین دوره مسابقات تفسیر در رشته‌های معارف حدیث،ادعیه و زیارات، تفسیر قرآن، حفظ موضوعی قرآن کریم و حفظ حدیث برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات نسبت به سال قبل از افزایش سه برابری برخوردار بوده و بیش از 6 هزار نفر برای این مهم ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تفسیر در دو سطح یک و دو حوزه های علمیه برادران، تصریح کرد: طلاب سطح دو سوره کهف براساس تفسیر المیزان و طلاب پایه‌های یک تا شش نیز جزء سیی  را براساس تفسیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آزمون خواهند داد.

حجت الاسلام مقنی، گفت: رشته حفظ موضوعی قرآن کریم هم بر اساس کتاب 365 موضوع قرآن کریم تالیف حجت الاسلام سید مهدی هاشمی برگزار می شود.

گفتنی است، این مسابقات به شکل یک مرحله‎ای و از طریق برگزاری مسابقات کتبی به شکل همزمان پنج‌شنبه، سوم اردیبهشت ماه در تمامی حوزه‌های علمیه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار