مدیر حوزه علمیه استان اردبیل در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران؛

فعالیت 700 طلبه در مدارس علمیه اردبیل

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت : هم اکنون 700 طلبه در مدارس سطح استان مشغول به تحصیل بوده و تمامی ابلاغیه های حوزه علمیه قم اجرایی گشته است.

فعالیت 700 طلبه در مدارس علمیه اردبیل
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه های این حوزه در سال گذشته گفت: حوزه  علمیه استان اردبیل همچون دیگر حوزه های کشور برنامه های مدونی را برای خود دارد و در سال گذشته تمام برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور را به خوبی اجرا کرد.

وی افزود: از جمله فعالیت های سال گذشته ما در زمینه تبلیغ بود و در این راستا معاونت تبلیغ در امر ساماندهی و افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان با برگزاری کلاس ها  و دوره های مختلفی اقدام کرد.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، گفت: از طرفی با توجه به ضرورت "تهذیب و اخلاق"، برنامه های دیگر ما در این راستا شکل گرفته بود که با برگزاری کلاس های قرآن، اخلاق، مشاوره و...پیگیری شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی، اضافه کرد: دیگر فعالیت های این حوزه در زمینه مسایل عمرانی و زیرساختی حوزه بود که در این راستا می توانیم به ساخت استاد سرا در مشکین شهر اشاره کنیم.

وی افزود: هم چنین در این زمینه می توانیم به بازسازی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اشاره کنیم و امیدوایم این مدرسه تا تابستان سال 94 آماده بهره برداری گردد.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل، گفت: برنامه ریزی برای ساماندهی و افزایش کیفیت مدارس امین از دیگر برنامه های ما در سال گذشته بود که البته همچنان این مهم ادامه داشته و هم اکنون 20 طلبه در این زمینه مشغول فعالیت هستند و امیدواریم با ساماندهی بتوانیم افراد بیشتری را  در این بخش به کار بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در پایان افزود : هم اکنون در سطح استان اردبیل 6مدرسه علمیه فعال است که حدود 700 طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوزه ، طلاب ، علمیه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار