قوانین دست زنیت را برای تمدید با معروف می‌بندد؟

اگر کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در فصل2015-2016 نتواند در ترکیب تیم زنیت کازان بازی کند قوانین حاکم در لیگ روسیه این اجازه را به وی نداده است و دلیل دیگری ندارد.

قوانین دست زنیت را برای تمدید با معروف می‌بندد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق قوانین لیگ برتر والیبال روسیه٬ هر تیم می‌تواند در طول یک فصل از 2 بازیکن خارجی استفاده کند، اما این شرایط برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است و تیم‌ها هیچ محدودیتی ندارند.

با توجه به اینکه مسئولان باشگاه زنیت کازان با ویلفردو لئون، بازیکن کوبایی قرارداد 5 ساله دارند و امروز هم که خبر تمدید قرارداد مت اندرسون، بازیکن آمریکایی منتشر شد، سعید معروف، پاسور ایرانی این تیم دیگر نمی‌تواند در لیگ روسیه برای زنیت بازی کند.

شرایط معروف در لیگ قهرمانان اروپا فرق می‌کند و اگر بخواهد بماند، تنها می‌تواند در مسابقات اروپایی برای زنیت به میدان برود که این شرایط برای وی کمی سخت به نظر می‌رسد.

در حال حاضر معروف همراه با تیم زنیت برای برگزاری فینال لیگ روسیه آماده می‌شود و براساس قانون نمی‌تواند با تیمی جدید مذاکره کند؛ گفته می‌شود؛ پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پیشنهاداتی هم دارد که در پایان لیگ روسیه آنها را بررسی خواهد کرد.

در فصل گذشته تیم زنیت 4 بازیکن خارجی به نام‌های مت اندرسون از آمریکا، ویلفردو لئون از کوبا، سعید معروف از ایران و تئودور سالپاروف از بلغارستان در ترکیب خود داشت. تونیوتی، پاسور فرانسوی هم در نیم فصل از این تیم جدا و معروف جایگزین وی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار