بیرجند ؛

درخشش کودک هنرمند بشرویه در مسابقه «لیدیسه» چک

کودک ۹ ساله‌ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه، دیپلم‌ افتخار چهل و دومین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک را از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛علی اصغر دنیایی عضو مرکز فرهنگی هنری بشرویه با اثر نقاشی که در سن 9 سالگی خلق کرد، توانست یکی از کودکان ایرانی باشد که دیپلم افتخار چهل و دومین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک را در بخش نقاشی به خود اختصاص دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در این نمایشگاه که با موضوع «مزرعه، باغ و کشتزار ما» در بخش‌های نقاشی، سفال و عکس برگزار شد، بیش از 27 هزار و 868 اثر از 77 کشور جهان در سه بخش نقاشی، سفال و عکس شرکت کرده بود.

صمدی افزود: اعضای مراکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی با ارسال 79 اثر نقاشی به دفتر استان در این مسابقه شرکت کردند که پس از بررسی در بخش کارشناسی 24 اثر نقاشی برای شرکت در این نمایشگاه بین المللی در سال 2014 میلادی ارسال شد.

وی در ادامه گفت: علی اصغر دنیایی در حال حاضر 11 سال سن دارد، وی از مردادماه سال 1391 عضو مرکز فرهنگی هنری بشرویه است و یکی از اعضای فعال کارگاه نقاشی، سفال و نمایش است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.