ولایتی در دیدار سفیر پاکستان:

ایران علاقمند به توسعه روابط با پاکستان است

رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام با سفیر پاکستان در تهران دیدار کرد.

ولایتی با سفیر پاکستان در تهران دیدار کرد
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «علی اکبر ولایتی» رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و «نورمحمد جادمانی» سفیر پاکستان در تهران صبح امروز در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و پیرامون مسائل منطقه گفتگو کردند.

در این دیدار سفیر پاکستان از اینکه ولایتی این فرصت را برای دیدار و گفت‌وگو فراهم کرده تشکر و قدردانی کرد و روابط دو کشور را رو به رشد توصیف کرد.

جادمانی در خصوص روابط اقتصادی تجاری ایران و پاکستان اظهارداشت: روابط اقتصادی و تجاری دو کشور باید گسترش بیشتری یابد و امیدواریم با رفت و آمدهای بیشتر شاهد رشد روابط روز افزون ایران و پاکستان باشیم.

در ادامه این دیدار ولایتی ضمن خوش آمدگویی از مواضع اخیر پاکستان در قبال بحران یمن تشکر و تأکید کرد: روابط دو کشور ایران و پاکستان روابطی منحصر به فرد است و این روابط از زمان شکل‌گیری پاکستان در سال 1947 بسیار خوب بوده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره علاقمند است تا با همه کشورهای همسایه به ویژه پاکستان ارتباط داشته باشد گفت: هر دو کشور علاقمند به توسعه روابط با یکدیگرند هرچند که برای رفع برخی مشکلات به ویژه مبارزه با افراطی‌گری تلاش بیشتری مورد نیاز است.

وی در پایان این دیدار با اشاره به دیدار نواز شریف با مقام معظم رهبری این دیدار را تاریخی خواند و خاطرنشان کرد: دیدار یاد شده تأثیرات جدی و مهمی در روابط دو کشور دوست و همسایه یعنی ایران و پاکستان دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار