دبیر فدراسیون تیراندازی:

نتایج تیراندازان در کره جنوبی امیدوار کننده بود

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: نتایجی که تیراندازی آقایان به دست آمدن نشان داد که در مسابقات آینده می توان به آقایان هم امید داشت.

تیراندازان در کره جنوبی نتایج خوبی داشتند/نتایج آقایان تیرانداز امیدوار کننده بودنواب نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جهانی کره جنوبی اولین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک بود ا اینکه نتوانستیم در این تورنمت سهمیه بگیریم ولی نتایجی که تیراندازان کسب کردند در هر 2 رشته مطلوب و قابل بود.
 
وی ادامه داد: ما در هر 2 رشته تفنگ و تپانچه 13 ورشکار اعزام کردیم که با توجه امتیازات نشان دادند در مسابقات بعدی برای سهمیه المپیک می توان امید داشت.
 
نوری افزود: تاکنون در بخش تیراندازی آقایان ما شانسی برای کسب سهمیه نداشتیم و تیراندازان ما در کره جنوبی حذف این را ثابت کردند و با توجه به نمراتی که به دست آوردند فاصله زیادی تا کسب مدال نداشتند با این حال می توان در مسابقات بعدی روی تیراندازی آقایان هم حساب باز کرد.
 
وی درباره حضور بانوان تیرانداز در مسابقات کره گفت: نجمه خدمتی واقعا سهمیه در دستش بود و فاصله زیادی با رتبه قبل از خود نداشت وی با این حال از رسیدن به مدال باز ماند باید گفت که نتیجه تیمی تفنگ بادی ما خیلی خوب بود در واقع بهترین تیم ایران در این مسابقات حضور پیدا کرد.
 
وی اشاره کرد: تیم تپانچه حدود چند ماه اعزامی نداشت اما محمد احمدی نتیجه قابل قبولی داشت و حتی یکی از شانس های ما در کسب سهمیه المپیک در بخش تپانچه در مسابقات آینده است، احمدی با اختلاف امتیازی اندک به فینال نرسید.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: به طور کلی نتایج تیراندازان با توجه به شرایط و مشکلاتی که داشتند مطلوب بود اما اگر به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم در درجه اول باید دغدغه های مالی و تنش های فکری فدراسیون و تیراندازان برطرف شود.

وی ادامه داد: ما در بخش اهداف پروازی هم مسابقاتی را پیش رو داریم متاسفانه دو مسابقه قبلی امارات که یک شرایط بسیار استثنایی بود را از دست دادیم، همه تلاش فدراسیون اعزام تیم اهداف پروازی برای مسابقه بعدی است چون اگر این مسابقه را از دست بدهیم تقریبا شانس کسب سهمیه المپیک را از دست دادیم.
 
وی عنوان کرد: به تیم اهداف پروازی هم امید داریم که سهمیه کسب کنیم البته اگر اردوها منظم برگزار شود و مشکلی برای تامین بودجه تیم برای اعزام و برگزاری اردوها وجود نداشته باشد، به طور حتم می توانیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار