معرفی هیات امنای صندوق رفاه وزارت علوم طی سه ماه آینده

صدیقی با اشاره به تاخیر در روند برگزاری انتخاب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طی سه ماه آینده هیئت امنای این صندوق مشخص و معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم صبح امروز در جلسه‌ تودیع و معارفه صندوق رفاهی دانشجویی که در سالن همایش‌های صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم برگزار شد، افزود: تغییر و تحولاتی که در وزارت علوم طی یک سال اخیر رخ داده است، در برخی از دستگاه‌ها تابع اثرات مشخصی شد. 
 
وی افزود: گزارش‌هایی که از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نسبت به بخش صندوق رفاه به گوش می‌رسد که این گزارش‌ها نشان از حساسیت عملکرد صندوق رفاه است. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به جلسه تودیع و معارفه رئیس صندوق رفاه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های وزارت علوم با توجه به‌شناختی که از ناصر مطیعی رئیس سابق صندوق رفاه داشته است، بحث نیازمندی و احتیاج به تحرک بیشتر در سرمایه‌گذاری بوده تا کمبودهای اعتباری از طریق سرمایه‌گذاری دنبال شود. 
 
صدیقی اظهار داشت: در رابطه با سمت جدید ناصر مطیعی باید بگویم که با توجه به پیشنهاداتی که به وی در دانشگاه تهران و در حوزه مالی وزارت علوم شده است ناصر مطیعی از این پس مشاور رئیس سازمان امور دانشجویان در امور داشنجویان داخل خواهد بود. 
 
وی تصریح کرد: ارتباط خوبی میان صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان وجود دارد و صندوق بازوی دانشجویان است به همین دلیل باید کمک و خدمت رسانی به این عرصه بیشتر شود. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به میزان اعتبارات در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات محقق شده و اکنون حرکت جدیدی در رابطه با وام ویژه دانشجویان دکتری با توجه به میزان اعتبارات محدود آغاز شده است و تلاش ما در رابطه با توسعه این وام در میان دانشجویان دکتری است. 

صدیقی خاطرنشان کرد: با توجه به تاخیر انتخاب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان طی دو و سه ماه آینده هیئت امنای این صندوق مشخص می‌شود. 
 
وی افزود: با توجه به بحث یارانه‌ها باید بگوییم هم اکنون این آمادگی برای تبدیل مسیر غلط یارانه‌ها به تسهیلات دنبال می‌شود و نیازمند آمادگی جدی در این راستا هستیم و در ابتدای برنامه ششم نیز این امر پی‌گیری خواهد شد. 
 
رییس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: امیداوریم در پایان سال ۹۴ شاهد رشد بیشتر فعالیت‌ها و خدمات رسانی این سازمان به قشر دانشجو باشیم. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار